söndag 28 juni 2009

Teo verkar ha fått en sommarförkylning :( Tråkigt!

Snart åker vi till havet o hälsar på systeryster som jobbar på ett matställe vid stranden.

Jag är helt insmord av solkräm och irriterar mig på att den ligger utanpå huden och är kladdig trots att jag smorde in mig för över en timme sen. Samtidigt inser jag att det är ju på huden solkrämen måste vara för att ha någon skyddseffekt. Vidare undrar jag hur giftiga solkrämer är för Teokillar eftersom han är och äter på mig (nu smakar han på mitt knä t.ex...), alt. äter på sina händer efter han har klappat på sin solkrämiga mamma.

1 kommentar:

Åsa Nordlander sa...

Åh nej, hoppas det inte var jag som smittade honom! Eller det spelar ju egentligen ingen roll nu, men sommarförkylningar är inte kul. Hoppas han kryar på sig snart och att du klarar dig. Kram