lördag 27 juni 2009

Jag borde nog twittra... också.

Men twittrande skulle helt fördärva mig, jag är fullt tillräckligt internetaddicted ändå. Men om jag hade twittrat skulle det idag stått så här:

ca 9 Oj, somnade om efter Teo levererats vaken o pigg till mormor. Längsta sovmorgonen på mycket länge

ca 10 Drar till havet...

ca 14 Har låtit fötterna känna på solvarm sand i Hällevik. Fantastiskt härligt. (Teos fossingar gillade också sanden...)

ca 15 Kämpar mot sötsuget... Jävla gift.

ca 16 Teo har invigt sin uppblåsbara pool.

ca 18.30 Har skämt bort mina fötter med lite fotbad och skrubbande.

ca 20 Ahhhhhh! Teo vägrar att sova. Gallskriker om jag lämnar rummet.

ca 20.30 Puh, nu sover han. Mormor fick rycka in.

ca 20.45 Huvudvärk... solen, Teoskrik, vätskebrist, välj anledning själva.

ca 21 är fortfarande sötsugen. provar lite smultron.

Inga kommentarer: