onsdag 17 juni 2009

Sommarjobb

Jahaja, så var man tillbaka där man började på nåt vis... Nu har jag fått ett sommarjobb slängt på mig, och efter lite överläggande med mig själv och barnvakterna så tackade jag ja till 30 timmar/vecka, 6 veckor. Nu undrar jag egentligen hur detta kommer gå, både för mig och Teo. Jag misstänker dock att jag kommer ha mest separationsångest...

Apoteksslav i Olofström ska jag vara. Det känns skoj att göra något annat en begränsad tid, och att fräscha upp apoteksapotekaren i mig. Ingenting jag kommer bli rik på för jag begärde för låg lön, men det spelar inte jättestor roll när det bara är så kort tid. (Jag känner mig hemskt ogirig, för ogirig för mitt eget bästa...)

Snartsnartsnart kommer härliga sommarbilder härifrån landet.

Vill man leka med mig och Teo nästa vecka, eller kolla in lgh så är vi i Uppis mån-fredag, sedan åker vi igen.

3 kommentarer:

Åsa Nordlander sa...

Oj, sommarjobb, det var värst! Men det kan väl vara bra med lite uppvärmning inför den riktiga jobbstarten, både för dig och Teo. Bra med barnvakt också. jag vill leka med er nästa vecka! Är hemma tis-tors. Kram!

Karin sa...

Jag vill också leka!

Sofie sa...

Oh - jag och Adrian vill komma och titta på lgh! och träffa er förstås... ;)