lördag 8 augusti 2009

Lite ledigt

Så, färdigjobbat på apoteket. Det var lite roligt, och ganska tråkigt emellanåt. Det var roligt tills en arg o orättvis kund bråkade med mig för ungefär två veckor sen. Ungefär då som det började bli tråkigt.

Så är jag så trött jämt. Denna oändliga trötthet. Hoppas jag blir lite piggare när jag är ledig... Det skulle ju vara skönt att vara någorlunda pigg när vi åker till Uppsala.

Igår vägrade lilltrollet att somna. En skrikig Teo somnade vid 22.30 av utmattning, han hade då skrikit sen 21.30 ungefär. Första läggningsförsöket av vid 20... Mormor trodde att han saknade henne o morfar, men det brukar ju vara jag som lägger honom så dett ycker jag låter konstigt. När de var iväg på Ugglas revy så somnade han ju fint i vanlig tid. Jaja, hursomhelst så funderar jag på hur det blir när vi kommer tillbaka till Uppsala igen när han ska vänja sig vid att vara hemma igen. Och så blir jag ännu tröttare...

Inga kommentarer: