söndag 30 augusti 2009

kalas, förskola, hemmaprojekt... det är mycket nu

Teo har fyllt 1! Mammas älskling börjar bli stor kille. Igår hade vi kalas, jättetrevligt och Teo fick så mycket fint. Tack!

I fredags var Teo första dagen på inskolningen till förskola. Han tyckte det var toppenskoj. Mamma glömdes snart bort, så jag gick faktiskt o kände mig lite överflödig. Hoppas det går lika bra fortsättningsvis.

Imorgon ska jag försöka få tag i en rörmokare som kan tänka sig att byta blandare, handfat, toastol, och installera avstängningskranar på ledningarna i badrummet. Skulle vara skönt att få det gjort innan jag börjar jobba o måste ta ledigt för att vara hemma o ta emot hantverkare.

Teo sitter intill o äter nektarin. Sjukt bra frukt tycker Teo. Mutmat, eftersom köttgrytan (!) som mamma lagar behöver någon halvtimme till på spisen.

Stina: Ja jag ska lägga ut bilder :). De behöver förminskas bara, gör det ikväll när Teo somnat. (om han somnar i tid)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har fått tag på numret till rörmokaden vi hade, mailar det till dig nu!
/Marika