måndag 9 mars 2009

Natten

Det går lite uppochner vad det gäller sovandet på nätterna. Inatt var det en natt med mindre sovande, för mig iaf... Teo somnade ammandes kl 20, vaknade skrikandes kl 21, somnade om efter lite mer amning. Sedan sov han till kl 24, han fick mat. Jag var väldigt trött så jag lyfte över honom till min säng o orkade inte lyfta tillbaka honom. Sedan vaknade han och bökade (pep o snurrade) ungefär var 10e minut, jag vände bröstet till så han fick snutta lite o somna om, men efter en timme tröttnade jag (och Teo, han ville itne ha mer mat) och lyfte över honom till sin säng igen. Gallskrik... Lyfte upp honom o gick o vaggade honom en stund, sedan gick det att lägga ner honom o han blundade strax efter jag lagt ner honom. MEN fortfarande var 15e minut gallskrik tills jag tog upp honom o vaggade en stund. Kl 2 lugnade det sig och han sov till 3.30-4 nånting då fick han mat. Kommer inte ihåg om han fick mat en gång till innan morgonen och jag då lyfte över honom till min säng igen eller om jag gjorde det vid 4... Jaja, ni förstår nog att huvudet är lite trött där på sennatten... Kl 7 blev det morgon tyckte Teo iaf. Det tyckte inte jag, menmen inte så mycket att säga till om där. Teo bestämmer.

Inga kommentarer: