torsdag 19 mars 2009

FF, som i Fortfarande Förkylda

Äsch vilken tråkig förkylning! Teo är fortf täppt o har svårt att andas genom näsan. Jag också, men för min del spelar det inte så stor roll.

För tillfället verkar Teo sova bra varannan natt och helt vansinnigt dålig varannan. Inatt var en dålig natt. Känns som jag har ammat varannan timme, om inte oftare. Jag förstår varför väckning används som tortyrmetod. Den lille terroristen jag hade i min säng inatt skrek in i mitt öra o tystnade inte förrän han fick amma läääänge.

Igår var vi på banken och fixade handpenningen. Min bankman är sannerligen en kuf, en bank-kuf. Väldigt trevlig och duktig (måste han ju vara eftersom han har störst kontor), och helt vansinnigt effektiv. Eller så ville han helt enkelt att jag och Teo skulle gå, så det var därför han tjoff tjoff tjoff hade fixat allt och var färdig utan att jag hann hänga med. Han vet ju iofs att jag avbokade besöket i måndags p.g.a. magsjuka, så det kanske var den han var rädd för. Han lyckades iaf att undvika att skaka hand, vilket annars bankmänniskor brukar vara väldigt bra på.

Idag ska vi: sova (förhoppningsvis).
Ut i det vackra vårvädret, nu blev det iofs lite molnigt. Var tog den blå himlen vägen?
Kanske få besök av Becka och Gustav...

Inga kommentarer: