torsdag 13 december 2007

tillbaka

efter min experimental cooking session i måndags, så fick jag en släng med magsjuka... Det var faktiskt inte pizzans fel, jag mådde illa innan den, sen blev det bara liksom värre. (o så har jag faktiskt ätit pizzan till lunch idag o det gick utmärkt). Jag var hemma från jobbet i tisdags o igår också för säkerhets skull. inte så poppis att smitta ner avdelningen med magvirusar om det nu var det det var.

jag hämtade mig ganska fort iaf o var jättehungrig redan i tisdagskväll...

Ikväll: lätt jogg, styrkecirkel. Ny strategi för mitt onda knä o mina trötta höfter. Nu ska jag gå på tufft, inte undvika att träna dem för att skona dem utan punktträna... höfter o rygg, ifall de ligger efter styrkemässigt.. well värt att prova.

Imorgon spelning med The Thrills på katalin!!! yeah :)

Inga kommentarer: