måndag 3 december 2007

helg o ny vecka

Helgen var händelserik... på både bra och dåliga sätt. Bra sätt: planeringsläger, då ska det väl vara händelserikt? Ett par träningar, diskussioner, adventsbakande, Boda Borg. Dåliga sätt: Inbrott i bilen när vi tränade en bit från Nynäs slott. Jävla idiottjuvar!!! Nu har jag ingen mobil längre, och jag är mycket sällan hemma i vaket tillstånd. Mail är numer det säkraste sättet att nå mig :-(

Veckan med stort V tar vid. Stora grejor på jobbet. Kräver lite insats, tråkigt bara att jobbet inför 10mila lyckas med att få till en liten arbetstopp under samma vecka. Jag känner mig väldigt väldigt stressad. Dålig känsla, man gör ju itne ett bättre jobb för att man är stressad, tvärtom. Hemläxa, stressa ner. Acceptera läget o göra det bästa av situationen.

O jag är fortfarande skitsur på de som bröt sig in i min bil o snodde in handväska i lördags!

Inga kommentarer: