måndag 23 juni 2008

Barbapappa?

Inte kunnat sova inatt. Först kunde jag inte somna för bebisen var så stilla, sen vaknade den och då kändes det som jag klämde den när jag låg på sidan, och på rygg var obekvämt. jaja, somnade väl efter nån timmes snurrande. Vaknade kl 5 och kunde inte somna om. Det regnade då, så jag lyssnade lite på regnet men itne blev jag tröttare av det. Hörde mina grannar gå till jobbet vid 6-tiden, somnade kanske vid 6.30 igen, klockan 7 ringde alarmet...hua.

Idag har jag draperat mig i rosa, får se när första barbapappa-associationen kommer... ;)

1 kommentar:

Svengbergson sa...

Hoppas bebben lugnar sig så du sover bättre!!
Det är väldigt kul att kunna följa vad som händer i Uppsala även nerifrån Kalmar. Kul att se magen... Så fin, så fin!!

Hoppas du får en bra dag!

Anna