tisdag 20 maj 2008

Vågen ljuger! (Vecka 22+6)

Jag orkar inte leta upp länken till denna rubrik, men det fanns på aftonbladet.se häromdagen. Yes! tänkte jag. Vågen ljuger. Sedan när jag läste artikeln stod det att man hellre skulle använda andra mått på sin kropp. Typ kläder och måttband istället. Ehh, måttbandet visar typ +15 cm runt magen. Vågen visar +4 kg. Kläder då? Ja, knäppa gamla byxor är med ovanstående måttökning omöjligt. Tröjor i trikåmaterial funkar ju. Nja klädmåttet visar också att: -Hörru, du är tjock. :)

ok, fine. Det känns inte så jobbigt. Jag kan stå ut med att vara tjock till september. Nu ska jag till gymmet och försöka skaffa lite styrka i mina muskler. Som en kille påpekade när ajg var där förra veckan: -Jaha, o du tränar för två ser jag.
ja, jag måste ju vara stark för två också.

Inga kommentarer: