tisdag 5 februari 2008

Lyxglass

Tulpanerna på bilden nedan ser inte lika pigga ut längre. De var fina så länge de varade iaf.

Detta inlägg var annars tänkt att tillägnas lyxglass. Jag hade aldrig smakat Häägen-daaz, Ben & Jerry's eller liknande glassmärken innan i söndags, då en Ben & Jerry, New York super blabla chocolate blabla chunk hamnade i min varukorg. Åh, vilken glass sen. Ojojoj, massa nötter o chokladbitar och smask i. Den glassen sitter jag o längtar efter såhär på tisdagseftermiddagen. Får stå ut ett par timmar till här på jobbet innan jag kan traska hem o nassla mig en stor sked direkt ur paketet innan jag drar iväg på möten o grej ikväll.

f.ö så tycker jag det är skitstörigt att vakna mellan 3-4 på morgonen o sen inte kunna somna om förrän kl 6, o då vara helt väck när alarmet ringer kl 7. Då är jag så trött att jag inte vet var jag är eller vem jag är ens. I natt ska jag prova att läsa nån vetenskaplig artikel om jag vaknar, då kanske jag somnar om fortare än kvickt...

Ät mycket semlor idag på semmeldagen! jag tänker äta ben & jerryglass istället :)

Inga kommentarer: