fredag 4 januari 2008

Fredag kväll

Efter tidigt lämnande av jobb så gick jag och Lina ner på stan för att 1) hitta fika för att ta med till 2) Valter, ca 11 dagar och de nyblivna föräldrarna. Han var liten, den där Valter. Miniliten och jättesöt.

Efter det traskade jag hem och kom hem nästan samtidigt som Åsa, Lisa, Kristina. De var på Tempo när jag ringde o hade kommit hem. Jag gick bort till Åsa. Där lagades kyckling i spenat-soltorkade tomater-sås med vitlök och citron. helt sjukt gott! lite glass, te, en o annan aladdinbit och Little Miss Sunshine, som var alldeles jättesöt. Jag grät. Äntligen en bra film man får gråta lite till. Nu är det sovdags. Imorgon ska jag hjälpa Kalle att flytta, även om han inte behöver nån hjälp. Jag lovade att heja, och så kan jag ju ta med resten av aladdinasken... ;)

Inga kommentarer: