måndag 18 augusti 2008

Helgen...

...var lugn och trevlig. I lördags köpte jag mysbyxor. Det kan ju vara skönt att gå omkring o skräpa i när inga andra kläder passar. Sedan fastnade jag framför OS, och där satt jag tills det var sovdags.

Igår kom Matilda från Sthlm och vi åkte båt till Skokloster (och hem sen igen), kikade lite på slottet, åt, konstaterade att det var ett jäkla väder :) Tur att jag ahr fått låna en regnponcho av mamma. Jag såg ut som ett stort rött tält, det måste ha sett ganska komiskt ut faktiskt. Jag var nöjd iaf, torr och varm. Sedan blev jag bjuden på fruktsallad och varm choklad hos en granne. Smaskigt. Somnade runt 20.45 i tv-soffan (min egen), vaknade 21.35 och bytte till sängen. Somnade ganska fort igen och vaknade 7.15. Ja, o så 3 gånger som jag har varit uppe o kissat inatt också... Det handlar inte riktigt om ostörd sömn.

Inga kommentarer: